No to zaczynamy !

07:18

   Chciałabym wszystkich serdecznie przywitać na blogu ! :)
Zacznę może od tego kim ja jestem:

    Mam na imię Julia i jestem typową 16,no może jeszcze nie bo to dopiero nastąpi 27.12.Chodzę do 1 LO-matfiz :).
   Jestem osobą trochę zakręconą o szalonych pomysłach,ale to nie oznacza,że nie zdarzają mi się bardziej przygnębiające dni.
    Blog założyłam aby trochę oderwać się od tej szarej rzeczywistości.Wraz z nowymi postami będziecie odkrywać jakąś część mnie.
Co będzie na blogu?

     A więc mam zamiar pisać o wszystkim.Czasami pojawią się jakieś opowiadania ,stylizacje,pomysły na siebie a czasami kilka informacji o mnie.Chciałabym też żebyście wy brali udział w tym blogu,ponieważ chcę pisać na tematy,które was poruszają, a także chcę wam pomóc,jeśli będę mogła.
     Postaram się pisać min.2 razy w tygodniu.
    Nie oczekuję na początek żadnego szału z komentarzami,ale miło by było gdybym z komentarzy dowiedziała się czegoś o was i może nawet mogła o tym napisać.
  
  Dobra,dobra już się nie rozpisuję więcej i serdecznie zapraszam na bloga, mam nadzieję że z każdym postem będę lepsza,bo jestem dopiero początkująca.
 
    Jeszcze tak na koniec łapcie moje zdjęcie i jeszcze raz z góry dziękuję tym co będą chcieli mnie czytać.


   Jeszcze łapcie tutaj linki:
                                             fb:https://www.facebook.com/julia.swieca
                                         insta:https://instagram.com/notperfection_juliet/
 ask.fm:http://ask.fm/Juleczka1535

You Might Also Like

3 komentarze

  1. O matko o matko moja psiapsi xdd siostra ma bloga wow zobowiązuje się do skomentowania każdego posta pewnie nie raz się tu pojawię ;) potwierdzam ze nie trochę tylko na maxa zakręcona super dziewczyna wiem co mówię w końcu znamy się całe życie i znamy się lepiej nawzajem niż kto kolwiek inny ;* * ,* powodzenia na początek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku moja siostrzyczka kochana dziękuję :*
      I już mam plany na wspólne sesje :*

      Usuń
  2. wydajesz się bardzo interesującą osobą:)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za komentarze to dla mnie motywacja! ♥
♥W miarę możliwości i czasu odwiedzam wszystkie linki pozostawione w komentarzach!♥

Subscribe