Recenzja Rosegal i Rosewholesale

10:20

Hej wszystkim.
Dawno nie było postu , co nie ? Musicie mi wybaczyć , ale cały weekend przesiedziałam przy książkach z matmy i fizyki , rozwiązując zadania , co najśmieszniejsze po 2 h rozwiązywania zadań nadal nie wiedziałam dlaczego ma wyjść tak a nie inaczej . No ale dobra , jako że miałam okazje znowu współpracować z Libby , tym razem z Rosegal.com i Rosewholesale.com , chciałabym wam dzisiaj przedstawić rzeczy , które udało mi się zamówić i specjalnie dla was ocenię ich jakoś i powiem czy warto zamawiać.
Co do stron to uważam , że warto zajrzeć na każdą z nich , ponieważ mają bardzo duży asortyment i bardzo przystępne ceny , nawet po przeliczeniu na złotówki. Jak wspominałam w pierwszym poście o współpracy , dogadanie się jest bardzo proste , a do przesyłki nie mam zastrzeżeń : 2 tygodnie oczekiwania  (niby dużo,ale nawet nie zauważysz , gdy to zleci ) oraz ani razu nie płaciłam za cło , wiem że przy innych sklepach blogerki musiały płacić za cło. Każdy z produktów i bardzo dobrze i osobno zapakowany . Dla mnie oba sklepy mają swoje plusy i oryginalny oraz przeogromny asortyment ( od kosmetyków przez buty i ubrania do artykułów domowych ).
A więc przechodzimy do produktów:
 Pierwsza rzecz jest z  Rosewholesale. Jest to bluza z kapturem i nadrukiem szkieletem. Czy tylko mi się zdaje czy jest to bohater z filmu "Halloween"? Dobra , to najmniej ważna rzecz.  Bluza jest wykonana z miłego bawełnianego materiału , a pod spodem ma ciepły kożuszek , przez co idealnie sprawdza się na pogodę taką jaką mamy teraz za oknem , czyli bardzo zimno . Zamówiłam rozmiar S i jest idealna. Nadruk wydaje się być dobrej jakości i nie sprał się ani nie wyblakł po pierwszym praniu . Bluza jak najbardziej mi się podoba i polecam jej zakup , ze względu na jakość wykonania.
 Ocena: 10/10 Cena: 14,37 $


      


    bluza

  Kolejna bluza tym razem z cieńszego materiału , również z nadrukiem : dwa tańczące kościotrupy. Bluza spodobała mi się ze względu na nadruk - jest on oryginalny według mnie. Zamówiłam rozmiar M , ale okazała się za duża , ale w sumie nic nie szkodzi (lubię duże bluzy - szczególnie te męskie). Materiał jest podobny to tego z bluzy powyżej , jednak jest on cieńszy i pod spód przydałoby się założyć coś jeszcze. Nadruk jest dobrej jakości i mam nadzieję , że szybko się nie spierze . Bluza jest bardzo dobra gatunkowo i estetycznie wykończona ( żadne nitki nie wystają ) . Jest to produkt z Rosegal.
Ze względu na trochę cienki materiał ocena 9/10 a jej cena to : 16 ,53 $
Polecam!




Ja chyba wpadłam w jakiś szał bluzowy . Hahahaha no ale co ja poradzę ,że kocham bluzy , a zwłaszcza te z zajebistymi nadrukami . Kolejna bluza właśnie taka jest , gdy zobaczyłam ją na Rosewholesale od razu wiedziałam ,że muszę ją mieć , ponieważ zakochałam się w nadruku. Przyznacie, że jest genialny ? Bluza jest z śliskiego ale dobrego jakościowo materiału, a nadruk też wydaję się być nie najgorszy i nie zejść przy praniu. Zakochałam się w niej i jest to moja ulubiona bluza od kiedy otrzymałam paczkę. Jakość sprawia ,że przyjemnie się w niej chodzi i jest komfortowo.Rozmiar też jest dobry , a na stronie macie różne opcje kolorystyczne.
Ocena :12/10 ! Cena:8,14








Pora na sweterki . Pierwszym z nich jest kremowo/ brązowy długi sweter z Rosewholesale z przecięciami z tyłu i na bokach . Czy Kanye West nie ma takich samych w swojej kolekcji? Mogę się czuć gwiazdą ? A tak na poważnie sweter jest bardzo dobrze wykonany. Obawiałam się ,że te przecięcia będą wyglądać nieestetycznie i będą wszędzie wystawać nitki. Na szczęście pomyliłam się, bo jest kompletna rewelacja. W swetrze jest bardzo ciepło i wygodnie. Świetnie komponuje się z adidasami, traperami, balerinami- jest uniwersalny i rewelacyjnie wygląda. Wygląda trochę jak taki robiony na drutach , przez co jeszcze bardziej mi się podoba ,a jego jakość jest bardzo dobra.
Polecam jego zakup!
Ocena 10/10 Cena : 14,69 $





        


















  

Kolejny sweter z podobnej serii , tym razem z Rosegal. Sweter jest krótszy z przodu oraz dłuższy z tyłu . Ma również liczne małe przecięcia z obydwu stron. Wygląda rewelacyjnie do spodni z wysokim stanem w połączeniu z adidasami lub szpilkami. Sweter podobnie jak jego poprzednik jest dobrze wykonany i każde przecięcie jest "dopracowane z perfekcją " . Jest również ciepły i dobrze się w nim czuję . Jak najbardziej polecam jego zakup wszystkim!
Ocena 10/10 Cena: 18,58 $

                                                  
  

  



 Ostatnim przedmiotem jest szminka do ust. Powiem wam szczerze ,że się obawiałam , że względu na to , że jestem alergikiem to nie wiedziałam jak moje usta zareagują na nową zdobycz , ale ja tak zawsze mam . Okazało się ,że szminka nie szkodzi a wręcz pomaga , bo pomimo tego że jest matowa to nawilża nasze usta . Kolor  wydaje się mocno różowy ale po nałożeniu na usta staja się jaśniejszy i wygląda jeszcze lepiej !
Polecam szminkę z całego serca !
Ocena: 10/10 Cena : 2 ,96 $



Jak widzicie bardzo udały mi się zakupy , z których jestem bardzo ale to bardzo zadowolona i nie mogę się doczekać kolejnej paczki , która do mnie idzie ! Polecam wam jak najbardziej te strony bo są godne zaufania i mają genialny asortyment.
To by było na tyle. A ty co sądzisz o tych sklepach? Może miałaś/łeś okazję w nich kupować ? Podziel się koniecznie opiniami!
Podobają ci się rzecz ? Jeśli masz czas to byłabym wdzięczna za kliki w linki ( podaj linka to jak będę miała czas to też coś poklikam )
Podoba ci się blog? Zaobserwuj by być na bieżąco i zostaw komentarz po sobie :)
Miłego wieczorku wam wszystkim kochani !
Buziaki !




You Might Also Like

3 komentarze

  1. WOW! Mamy współprace z tymi firmami, lecz nigdy na te rzeczy się nie napotkałyśmy :D Hehe ^^ Super są te bluzy z motywem Halloweenowym ;) 3 wymiata ^^ Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za komentarze to dla mnie motywacja! ♥
♥W miarę możliwości i czasu odwiedzam wszystkie linki pozostawione w komentarzach!♥

Subscribe