Nowości w mojej kosmetyczce!

08:44


 

Witam bardzo wszystkich serdecznie no i przy okazji chciałabym wam wszystkim życzyć Wesołych Świąt no i oczywiście mokrego Dyngusa!
Nie przedłużając, dzisiaj chciałabym wam pokazać nowe rzeczy, które znalazły się w mojej kosmetyczce i zostaną w niej na dłużej!
A więc do dzieła!

Odżywka do włosów
Ekspresowa odżywka do włosów farbowanych z firmy L'biotica. Poleciła mi ją pani w Hebe, a że była na promocji to pomyślałam : czemu nie? Jako, że jakieś 1,5 miesiąca temu pofarbowałam włosy to oczywiście zmieniła się ich pielęgnacja i postanowiłam postawić na odżywkę, która utrwali ich kolor i zregeneruje. Trafiłem w 10! Odżywka zawiera keratynę, która zapobiega łamaniu się i rozdwajaniu, oraz olej macadamia i jojobi, które odżywiają włosy. Odżywka sprawiła, że moje włosy po umyciu są pełne blasku oraz nie przetłuszczają się tak szybko jak do tej pory!
Jestem na tak! 10/10 cena na promocji 20 zł- normalna 40 zł



Korektor z Catrice

Jak zwykle okres miesiąca a moja twarz przypomina drogę z wielkimi dziurami, a pryszcz jest na pryszczu. Słyszałam dużo pochlebnych opinii na temat właśnie o to tego korektora i powiem wam, że się nie zawiodłam. Konsystencja wydaje się być ciężka, ale na twarzy jest ledwo wyczuwalna, a wystarczy odrobinka aby zakryć niedoskonałości. Co by powiedzieć więcej : korektor jak dla mnie jest idealny!
10/10! cena ok.14 zł





Korektor z essence

I kolejny korektor tym razem od essence. Ten jest bardziej płynny w opakowaniu tak jak błyszczyki. Wybrałam jaśniejszy kolor ze względu że jego konsystencja jest lekka i chciałam go wypróbować pod oczy i na nosek jako rozświetlenie. Powiem wam, że mógłby być lepszy, ponieważ podobno miał się utrzymywać do 16 godzin a ja już po 2 godzinach zauważyłam jak moje cienie pod oczami wychodzą na światło dzienne a nos staje się czerwony. No cóż, nie jest to dla mnie perfekcyjny korektor o idealnym kryciu, ale myślę, że osoby bez problematycznej cery i nie potrzebujące wielkiego krycia mogą się na niego skusić. Tak btw. polecacie jakieś korektory pod oczy?
6/10 cena ok.10 zł 

  
Mascara
 No przecież gdyby Julka nie kupiła sobie nowego tuszu do rzęs to by chyba umarła! Tak to jest ze mną. Od dawna chciałam posiadać ten tusz z Rimmela, gdyż próbowałam go u koleżanki i wydawał mi się super, a jako że znowu była na niego promocja i zapłaciłam tylko połowę ceny to jestem zadowolona. Tusz sprawdza się super, posiada silikonową szczoteczkę i doskonale rozczesuje moje rzęsy. Szczoteczka nie nabiera dużo tuszu a wystarczy tylko jedno machnięcie aby pokryć mascarą wszystkie rzęsy.
 10/10 cena- promocja/15 zł- normalna/ok.30 zł 


Może zakupy niewielkie, ale ja jestem z nich bardzo zadowolona, a już odkładam pieniążki na wyprzedaże w Rossie :D
A wy jakie macie nowości w kosmetyczkach? A może nadzialiście się na jakieś bubble? Dajcie znać!
Miłego dnia i jeszcze raz Smacznego Jajka!
 

You Might Also Like

7 komentarze

  1. Bardzo lubię ten kamuflaż z Catrice mam już drugie opakowanie i ciągle będę do niego wracać :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawe produkty, korektor z Catrice również ubóstwiam, jest niezastąpiony!
    Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post; kocham ten tusz ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna jest ta maska do włosów, bardzo ją polecam!

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za komentarze to dla mnie motywacja! ♥
♥W miarę możliwości i czasu odwiedzam wszystkie linki pozostawione w komentarzach!♥

Subscribe