Pora na udane wakacje!

08:51

Hej wszystkim ;)
Po raz kolejny muszę was przeprosić za niską aktywność,ale miałam masę spraw na głowie a dopiero wróciłam z wesela wujka.Obiecuję jednak,że będę już bardziej aktywna i dziękuję,że mimo nieobecności zostaliście ze mną.
Chciałam dzisiaj dodać post ze zdjęciami z moich wakacji w Grecji,ale mama zabrała do Niemiec laptop ze zdjęciami i nie mam jak,ale nie bójcie się taki post na pewno wkrótce się pojawi.
 A więc przejdźmy do głównego tematu posta czyli Udane Wakacje.Kto by takich nie chciał? Nie wiecie jak sprawić sobie wyjątkowe wakacje? O to moich kilka wypróbowanych sposobów na zdrowy i udany wypoczynek:
1.Jedz sezonowe warzywa i owoce 
  Dlaczego? Jak wszyscy dobrze wiemy w wakacje możemy pozwolić sobie na owoce i warzywa,które w zimie były niemożliwe do zdobycia,a nawet jeżeli to były zapewne przepełnione sztucznymi polepszaczami. Nie bójmy sięgać po owoce np.arbuz czy też warzywa. Lato to pora gdzie  możemy zmienić sposób swojego żywienia i dać odpocząć swojemu organizmowi od ciężkich potraw. Jedzcie więcej warzyw i owoców a na pewno w niedługim czasie zobaczycie znaczną poprawę w waszym stanie i samopoczuciu.
2. Wypróbuj nowe rzeczy-nie bój się
Nie umiesz jeździć na rolkach,wrotkach?Marzyłeś aby pojechać na koncert ulubionego zespołu?Nie widziałeś się ze swoim przyjacielem wieki czasu? Wakacje to pora aby te wszystkie rzeczy wykonać, załóż rolki,pojedź na koncert,zadzwoń do przyjaciela i się z nim umów! Teraz jest właśnie na to czas,gdy mamy szmat wolnego czasu do wykorzystania i nie musimy martwić się lekcjami. Nie bój się próbować nowych rzeczy.Nie byłeś nigdy na kolonii? Ja też nie i właśnie w tym roku postanowiłam pojechać na obóz. Zaryzykuj, zaszalej a może okaże się,że bedą to wakacje twojego życia.
3.Aktywność fizyczna:
 Masz słaba kondycję,albo nie zdążyłaś do wakacji zrobić sobie wymarzonej sylwetki? Nic nie stoi na przeszkodzie by właśnie w wakacje to nadrobić. Każda aktywność jest dobra,a dzięki niej nasz organizm odpoczywa od stresu,który był związany ze szkoła.Wsiadaj na rower,rolki,pójdź na spacer,przebiegnij się wieczorem,a może joga w parku lub siłownia na dworze?Każdy pomysł jest dobry, a to ty wybierasz w czym czujesz się najlepiej.A może sporty wodne? Nie ma problemu! To ty musisz wybrać a przede wszystkim świetnie się tym bawić.
4. Korzystaj z każdego dnia!
Nie marnuj ani chwili! Oczywiście nie mowię tu o wstawaniu o 5 rano ale też nie o leniuchowaniu do 13! Trzeba znaleźć złoty środek co do wstawania i kładzenia się spać. Nie siedź całymi dniami w domu przed komputerem,wyjdź na dwór,zadzwoń po znajomych,pospaceruj z psem. Daj szanse każdemu dniu aby stał się tym najlepszym,bo przecież nic się nie powtórzy.Wyjdź do kina, pojedź do innego miasta,korzystaj z chwili,nie musisz wszystkiego planować,przecież najlepsze rzeczy są niezaplanowane.Pamiętaj carpe diem-chwytaj dzień i spędzaj go tak,jakby był tym ostatnim!
5.Pij dużo wody!
Jak wiemy picie wody jest ważną rzeczą,a szczególnie w wakacje,gdzie dużo przebywamy na słońcu i się ruszamy.Nie mówię o piciu 6 l,ale 2 w zupełności wystarczą,możesz też siegnąć po naturalne soki.Zobaczysz ,że twój organizm wynagrodzi ci za dobre nawodnienie!
6.Nie stresuj się!
Stres w wakacje? Kto to wymyślił? Przecież wystarczająco stresu mieliśmy w szkole to po co on nam tutaj? Właśnie! Powiedz cześć stresowi i zacznij cieszyć się. Postaraj się w te wakacje odpocząć i wyluzować. Siądź sobie na hamaczku,zaparz ulubioną herbatkę,załóż maseczkę na twarz i pozwól sobie na luz.
7.Ciesz się z małych rzeczy !
Niby takie oczywiste,a tak trudne. Zamiast martwić się rzeczami które nam nie wyszły, spójrz na te co ci się udały.Postaraj się dostrzegać małe rzeczy. Ja ostatnio będąc w sklepie zobaczyłam jak malutkie dziecko sie śmieje,aż mi sie pojawił uśmiech na twarzy i od razu dzień staje się pogodniejszy.Śmiej się,nawet jak pogoda jest do bani.Polub siebie i śmiej sie razem ze sobą do lustra a zobaczysz ,że wszystko stanie sie łatwiejsze. Z uśmiechem wszystko jest lepsze.

Podsumowując moje sposoby na udane wakacje to:
-zdrowe jedzenie,
-nowe rzeczy,
-sport,
-korzystanie z każdego dnia,
-dużo wody,
-zero stresu,
-i dużo uśmiechu.
Mam nadzieję,że spodobał wam się post ;)
A wy jakie macie sposoby na udane wakacje ?Podzielcie sie w komentarzu !


You Might Also Like

16 komentarze

  1. Świetne porady! Z jedzeniem owoców i warzyw też nie można przesadzać, ale świetnie na nas działają. Stres szkolny jest trochę inny w porównaniu z stresem w pracy. Nie zapominajmy, że nie każdy chodzi do szkoły albo ma plany zarobić trochę kasy na wypad za miasto.
    Pozdrawiam TCK :)
    mojewlasne5minut.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne rady
    Ja w wakcje chce przede wszystkim uwolnić się od stresu ^-^
    Pozdrawiam
    Love-styl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba nam sie Twój blog, a rady dotyczące wakacji są naprawdę trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląd Twojego bloga mnie zauroczył, to po pierwsze!
    Po drugie super wpis, bo rady są konkretne i rzeczowe, a także z pewnością przydatne. Zgadzam się z Tobą, że wakacje są po to, by wypróbować coś, na co nie mieliśmy wcześniej czasu lub czego po prostu nie mogliśmy zrobić. Notka jest przejrzysta i czytelna, treść świetna - po prostu dodaję Twojego bloga do obserwowanych i czekam z niecierpliwością na kolejne posty! ;)
    http://stylowka4u.blogspot.com/2016/07/36-tonight-we-are-young-so-lets-set_6.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo to wiele dla mnie znaczy :3

      Usuń
  5. Najważniejsze to odstresować się i korzystać z każdego dnia by zrobić coś ciekawego ;)
    http://nazywamsiemilena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne rady ! Ja staram sie korzystać z wakacji na 100% i kazdego dnia robic cos innego :D
    Zapraszam ----> http://blondbme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny wpis. Świetnie opisane! :)
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za komentarze to dla mnie motywacja! ♥
♥W miarę możliwości i czasu odwiedzam wszystkie linki pozostawione w komentarzach!♥

Subscribe