Ulubieńcy czerwca

08:25

Mimo,że już prawie połowa lipca to ja mam dla was ulubieńców miesiąca czerwca,czyli rzeczy,które najczęściej używałam w czerwcu bądź po raz pierwszy kupiłam i podbiły moje serce. :D
Zapraszam,dajcie znać czy używaliście któregoś z nich :D









  Pierwszym ulubieńcem,jak i stałym jest oczywiście maskara.Ta tutaj jest z firmy Secret.Tusz ma dwufazową szczoteczkę,dzięki czemu idealnie rozczesuje i maluje nawet najmniejsze i najkrótsze rzęski.Nie nabiera za dużo tuszu i nadaje ładny,delikatny wygląd naszym rzęsom.Kupiłam go w Naturze na promocji i zapłaciłam ok.8 zł normalna cena to chyba coś koło 13 zł.



Matujący i wykończeniowy puder z Miss Sporty SoMatte idealnie nadaje się na letnie dni,gdzie wystarczy nam tylko lekko zmatowić twarz,aby się nie błyszcze.Puder świetnie matuje,a przede wszystkim na długo,u mnie wytrzymał całe 13 h na weselu więc według mnie jest to bardzo długo.Cena jest przystępna,czyli kolejny plus produktu, bo jest to ok.13 zł.


  Szminka z Gosh numer 165,kolor Temptation.Szminka ba bardzo dobrą konsystencję i gładko rozprowadza się na ustach.Nawet jak coś pijemy czy jemy to nie rozmazuje się i zostaje na ustach co daje jej wielki plus,ponieważ  nie musimy się martwić tym czy mamy ją jeszcze na ustach ani lecieć do toalety i nakładać jej kolejną warstwę.Niestety ceny nie pamiętam.

Konturówka do ust firmy Eveline ,odcień 11 Rose.Co mogę o niej powiedzieć? Mi się sprawdza bardzo dobrze i wygodnie się nią mi konturuje usta.Ma w zestawie strugaczkę co jest dla mnie ważne,bo nie lubię malować "tępymi" kredkami. Cena:?????


 Korektor z Isany to rzecz,która praktycznie cały czas gości w mojej kosmetyczce ,a w czerwcu najbardziej.Korektor świetnie kryje wypryski,a jego formuła antybakteryjna działa przeciwko wyskakiwaniu nowym.Jest w formie szminki,dlatego możemy go wszędzie zabrać ze sobą.Cena ok.7-8 zł.



Kolejna maskara tym razem z firmy essence I <3 EXTREME.Jest to maskara pogrubiając i wydłużająca rzęsy.Ma szczoteczkę z małymi włoskami co pozwala na dotarcie do każdej rzęsy.Jej jedyną wadą według mnie jest to ,że nabiera za dużo tuszu,ale po wytarciu szczoteczki z jego nadmiaru daje naprawdę w\fajny i ciekawy efekt.


Ostatnim ulubieńcem jest serum siarkowe,antytrądzikowe  z Barwy Siarkowej.Jest to żel,który nanosimy punktowo na wypryski.Że. zmniejsza nam widoczność zmian trądzikowych,a także wygładza blizny i daje jednolity i zdrowy wygląd naszej cerze.U mnie nie wywołał żadnych podrażnień,ale jak wiemy,nie każda cera jest taka sama,więc przed zakupem radzę skonsultować się z dermatologiem,albo przeczytać skład i zobaczyć czy nie ma tam żadnych składników,na które jesteśmy uczuleni. U mnie ten produkt ma duży plus a jego cena to ok.11 zł.


 A wy macie swoich ulubieńców miesiąca? Dajcie znać w komentarzu :D
A już niebawem na blogu pojawi się wielki test kremu BB Z Under20








You Might Also Like

43 komentarze

  1. Kojarzę te produkty, jednak nie małam ich nigdy ;)

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całęgo zestawu ulubieńców najbardziej podoba mi się konturówka i myślę, że niebawem sobię ją zakupie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię prodkuty z "Barwa Siarkowa"! Ciekawy pomysł na post!
    outdisturb.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten puder z Miss Sporty sprawdza się wyśmienicie! Też jest moim ulubieńcem. :) Co do tuszu do rzęs, to szukam jakiegoś i może skuszę się na ten co ty polecasz. :*
    https://nataofkors.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow ciekawe rzeczy. Moja mama ma tę szminkę i akurat jest z niej bardzo zadowolona obserwuje !

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. NIgdy nie miałam tych produktów, pamiętam, że mój pierwszy tusz do rzęs był z Miss Sporty i byłam z niego zadowolona :)
    Zapraszam na mojego bloga: mój blog♥
    Będę wdzięczna za komentarze oraz za obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba czas na nowych gości w mojej kosmetyczce :p Zapraszam, dopiero zaczynam :( flawlesslass.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam nic z twoich ulubieńców. Nie mam pojęcia jak to się stało. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie,ale koniecznie spróbuj któregoś z nich :*

      Usuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach, jednakże zainteresowałaś mnie tą mascarą z firmy Essence. :)

    🌙 http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest dobra,ale jak wspomniałam dla mnie nabiera za duzo tuszu ale po wytarciu nadmiaru daje piękny efekt

      Usuń
  10. Świetni ulubieńcy. Uwielbiam ich oglądać bo można dużo ciekawych rzeczy znaleść :D Ostatnio kupiłam sobie tusz do rzęs od essence niebieski :)
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetni ulubieńcy, sama mam ten puder z miss sporty i jest fajny :)
    queenxfangle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna recenzja produktów większość znam i kiedyś uzywalam pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Pomadka ma naprawdę świetny kolor + plus za trwałość ;)

    http://mademoiselleiwanowna.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Awards- Gratulujemy :)
    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. słyszałam kilka pozytywnych słów, o tym pudrze transparentnym z miss sporty, może się skuszę- tak mało kosztuje, warto się przekonać czy u mnie się sprawdzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie używałam żadnej z tych rzeczy, ale muszę zastanowić się nad tym korektorem... :)

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ten korektor i jest meega! <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. mam ten tusz, polecam bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudne kolorki :) Chętnie bym wiele z nich wypróbowała :)
    Pozdrawiam i obserwuję!
    yolooliwkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Konturówka mnie zainteresowała :)

    grlfashion.blogspot.com
    zapraszam:* odwdzięczam się za każdą obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dobra i łatwo się nią rysuje ;)

      Usuń
  21. świetni ulubieńcy ta konturówka mnie zaciekawiła :)
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam korektor z isany, jednak dobrany został dla mnie w złym kolorze, dlatego czeka, aż bardziej się opalę. Co do serum siarkowego z barwy właśnie niedawno je kupiłam, efektów nie widzę, ale mam nadzieję, że za niedługo to się zmieni :)
    http://iam-wiki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie u każdego działa on tak samo więc może juz wkrótce zobaczysz efekty ;)

      Usuń
  23. Korektor issany super ale o konturówkach z Eveline nawet nie wspominam mistrzostwo świata ! :)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za komentarze to dla mnie motywacja! ♥
♥W miarę możliwości i czasu odwiedzam wszystkie linki pozostawione w komentarzach!♥

Subscribe