Może pora się wziąć w garść?

00:40

Ile razy sobie powtarzasz w życiu: „Zacznę od jutra”, „To może poczekać”, „Na pewno mi się to nie uda”, „Pewnie inni zaraz zaczną gadać” i tego typu słowa? Ile razy się poddawaliśmy w obawie przed upadkiem, porażką? Ja dużo, a Ty? Teraz to przeszłość, nie ma u mnie już czegoś takiego jak: „to mi się nie uda więc nie ma po co próbować”, jest za to: „nawet jeśli mi się nie uda, to próbowałam z całych sił i zdobyłam nowe doświadczenie”.
Dlaczego blokujemy się murem „porażka”? Jesteśmy tylko ludźmi, mamy prawo do popełniania błędów, a porażka? To nic złego, bo jeżeli nazwiemy ją nauką, to już inaczej na to spojrzymy czyż nie?
Wiele razy w życiu napotkamy się na ludzi, którzy będą nas krytykować, starać się powstrzymać nas przed celem, ale czy warto się wtedy poddać? Warto dać im satysfakcję? A może warto zacisnąć zęby i pójść do przodu?
Odpowiedzcie sobie sami na to pytanie, czy warto?
Dobra a co jeżeli odpowiedz brzmi; WARTO? Co teraz? Jak mam to zrobić? Szczerze, na sukces nie ma żadnej recepty, dla każdego jest to sprawa indywidualna, ale może na początek przestańmy przejmować się porażka i traktujmy to jako kolejną lekcję. Błędy? Każdy z nas je popełnia, ale przecież możemy się na nich uczyć. Każdy błąd wpływa na nasze życie, ale to my decydujemy czy popełnimy go znów, czy może wyciągniemy lekcje i już więcej tak nie zrobimy.
A co z resztą ludzi? Bedą gadać. Na pewno będą gadać, taka już nasza natura, ale zapamiętaj, jeżeli ktoś o tobie mówi to znaczy że zazdrości, a Ty? A Ty rób swoje jak najlepiej, a Ci co gadają niech pocałują Cię w cztery litery
Jeszcze nie raz spotkasz na swojej drodze ludzi, którzy będą mówić: „po co to robisz, jak nic z tego nie będziesz miał”. Ja wiele razy to słyszałam i jak szłam do MRM czy też przy każdym wolontariacie , ale wiecie co? To mnie nie ruszało, bo dobrze wiedziałam po co to robię, nie robię tego dla nich, tylko dla siebie, zdobywam nowe doświadczenie, a oni? Niech dalej siedzą na kanapie, a pozniej wielkie zdziwienie, że sobie nie radzą.
Pamiętaj wszystko co robisz to robisz DLA SIEBIE, masz prawo popełniać błędy, ma prawo Ci się coś nie udać, ale próbuj, nie poddawaj się, weź się w garść!

To takie moje małe przemyślenia, a Ty pamiętaj, że jesteś wielki, a ludzie zawsze gadają jak oślepia ich czyjś blask.

To na tyle. Miłego dnia.

You Might Also Like

0 komentarze

♥Dziękuję za komentarze to dla mnie motywacja! ♥
♥W miarę możliwości i czasu odwiedzam wszystkie linki pozostawione w komentarzach!♥

Subscribe