17/06/2018

06:01

Witam znowu,ponownie no i zapraszam na nowy post!
Dzisiaj mam dla was może nie do końca letnią stylizacje, ale taką na te chłodniejsze dni czy wieczory, mimo że sweterek wygląda na ciepły to jest bardzo przewiewny. Nie wiem jak u Was, ale u mnie pogoda wariuje raz 30 stopni a następnego dnia 16. Ale bez zbędnego gadania zapraszam Was do zapoznania się z zdjęciami! Trochę się śmiałam, że włosy pasują mi troszkę do swetra.
























Stylizacja:
sweter i spodnie- miejscowy butik
pasek- Big Star
buty- Zalando

 Przy okazji założyłam blogowego instagrama więc serdecznie Was zapraszam- https://www.instagram.com/juliaswieca/

You Might Also Like

1 komentarze

  1. Super look! Buty są po prostu niesamowite, czemu ja ich wcześniej nie widziałam:(

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za komentarze to dla mnie motywacja! ♥
♥W miarę możliwości i czasu odwiedzam wszystkie linki pozostawione w komentarzach!♥

Subscribe