USA 2017

05:39

Tak, tak wiem pisałam ten post od roku, no ale dopiero teraz po maturach miałam chwilę, żeby zebrać te zdjęcia i jakoś to Wam pokazać.
Dzisiaj w poście chcę Wam ukazać okolice, w której mieszkałam przez większość czasu u mojej chrzestnej a jest to Charlotte. Mieszkałam na jednym  z wielu tam osiedli i powiem wam, że tam praktycznie każdy dom wygląda tak samo, według tego samego schematu budowany. Na osiedlu miałam do dyspozycji basen, siłownie i boisko oraz staw do łowienia ryb, gdzie spędzałam wieczory z moim bratem ciotecznym i jego psem. Znajomi mojej chrzestnej zabrali mnie, któregoś dnia na deskę wodną nad jeziorem i szczerze Wam się przyznam moja twarz częściej była w wodzie niż ta deska, ale po wielu próbach udało mi się przepłynąć kawałek.
Przedostatniego dnia mojego pobytu pojechaliśmy do centrum Charlotte, abym mogła zobaczyć jak tam jest pięknie. Tymczasem ja Was zapraszam do oglądania zdjęć, a następny post będzie o moim pobycie w Nowym Jorku.









You Might Also Like

4 komentarze

  1. Nie pisze się od roku czasu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi

    1. Wybacz :(
      Zapamiętam i zaraz poprawię ;)
      Dzięki za spostrzegawczość ;)

      Usuń
  2. Zazdroszczę, też bym bardzo chciała polecieć do USA:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzymam kciuki! Na pewno Ci się uda polecieć!

      Usuń

♥Dziękuję za komentarze to dla mnie motywacja! ♥
♥W miarę możliwości i czasu odwiedzam wszystkie linki pozostawione w komentarzach!♥

Subscribe