Bielenda peel off!

00:07


Witam witam!
Dzisiaj przychodzę, a praktycznie to piszę do was, z maseczkami od firmy Bielenda, które ostatnio znalazły swoje miejsce u mnie w kosmetyczce jak i w moim serduszku.
Maseczki peel off cieszą się ogromnym powodzeniem już od bardzo dawna, a w szczególności te z aktywnym węglem. 
Ja mam dzisiaj dla was dwie propozycje od Bielendy.
Jedna maseczka tradycyjna z aktywnym węglem, która zapewnia naszej skórze rewelacyjny detoks ze wszystkich zanieczyszczeń, zwęża pory, a po jej ściągnięciu nasza twarz jest świeża i oczyszczona. Czego chcieć więcej?
Druga natomiast jest z zieloną herbatą do cery mieszanej. Ona również świetnie oczyszcza twarz, obkurcza pory, że stają się mniej widoczne. Dodatkowo  matuje skórę, a po jej zdjęciu cera jest świeża i nawilżona.
Oprócz rewelacyjnego oczyszczenia cery i świetnych efektów, maseczki mają jeszcze jedną zaletę, a dokładnie jest to cena. Za dwie maseczki zapłacimy w Rossmannie około 3 zł. Nie jest to chyba wygórowana cena za takie rezultaty?
 A wy lubicie kosmetyki z Bielendy?
Często robicie sobie maseczki peel off?
Zapraszam też na blogowego instagrama: juliaswieca

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Używałam tą czarną i również byłam zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię maseczki od nich, są rewelacyjne!:)

    OdpowiedzUsuń

♥Dziękuję za komentarze to dla mnie motywacja! ♥
♥W miarę możliwości i czasu odwiedzam wszystkie linki pozostawione w komentarzach!♥

Subscribe