Makijaż brwi!

09:57



HALO!
Dzisiaj przychodzę do was z produktami, którymi już od bardzo dawna maluje swoje brwi i jeszcze nigdy się na nich nie zawiodłam
A więc swoje malowanie brwi zaczynam od przeczesania ich szczoteczką, aby nadać im jakiś sensowny kształt. 
Następnie biorę kredkę do brwi od firmy Wibo w kolorze 2 i rysuje dolny kontur a także górny, zaznaczając koniec, początek i oczekiwany kształt swoich brwi.
Po narysowaniu konturu i drobnych poprawkach, biorę się za jego wypełnienie. Robię to za pomocą pomady z NYX i ściętego skośnie małego pędzelka. Nabieram odrobinę produktu i zaczynam wypełnianie od końca brwi, kierując się do początku, tak aby na początek brwi zostało mi na pędzelku jak najmniej produktu.
Ostatnim krokiem po wypełnieniu jest wyczesanie nadmiaru produktu i gotowe.

Co do produktów, których używam to jest to:

*kredka Wibo w kolorze 2- świetnie się sprawdza, jest miękka i bardzo łatwo się nią operuje. Co do ceny to jest to ok.12 zł.  Wadą jest to, że czasami przy malowaniu wypada z niej rysik, ale mimo tego jestem z niej zadowolona.
*pomada NYX- ma idealną konsystencje, gładko się ją rozprowadza i nie potrzeba jej dużo, aby dała oczekiwany efekt. Kupiłam ją za ok. 5 $, więc cena też nie jest zła. Jakbyście mieli okazję ją kupić to polecam, bo jest bardzo wydajna i  długo się utrzymuje na brwiach.


A Wy czym malujecie swoje brwi?
Miłego dnia i udanych wakacji!

You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ja na brwi nakładam tylko cienie z Catrice, ale zdecydowanie muszę zaopatrzyć się w jakąś pomadę, bo oczywiście lepiej wygląda na zdjęciach ;)
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też kiedyś stosowałam cienie, ale pomadą znacznie lepiej mi się operuje :)

      Usuń
  2. ja bardzo lubię cienie do brwi z inglota:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie próbował, ale możliwe, że zagoszczą w mojej kosmetyczne niedługo :)

      Usuń

♥Dziękuję za komentarze to dla mnie motywacja! ♥
♥W miarę możliwości i czasu odwiedzam wszystkie linki pozostawione w komentarzach!♥

Subscribe