Koszula w paski

11:08

Hejka!
Dzisiaj mam dla was stylizacje z koszulą w paski. Kiedyś myślałam, że "a koszula czyli coś eleganckiego, bardziej na jakieś okazję", a tu proszę świetnie sprawdza się na co dzień z jeansami i zwykłymi trampkami.Koszula jest trochę sztywna, ale przewiewna. Można ją spokojnie nosić na różne sposoby, a ja wybrałam ten gdzie jedna część koszuli jest włożona w spodnie a druga puszczona wolno. Jako, że na dworze było ciepło to pozwoliłam sobie na podwinięcie rękawów i czułam się super.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć!









Spodnie- H&M
Pasek-Big Star
Buty-Converse
Okulary- Miejscowy butik
Bransoletki- Handmade
Pierścionek- Miejscowy jubiler

A wy lubicie chodzić w koszulach? Na jaki sposób je nosicie?
Miłego i udanej reszty wakacji!























You Might Also Like

2 komentarze

♥Dziękuję za komentarze to dla mnie motywacja! ♥
♥W miarę możliwości i czasu odwiedzam wszystkie linki pozostawione w komentarzach!♥

Subscribe