Recenzja/Szampon Cameleo

01:02

Hejka!
Dzisiaj mam dla was recenzję szamponu, którego używam już od ponad miesiąca. Jak mogliście zauważyć w jednym poście czy też na instagramie moje włosy miały zielonkawy i miejscami biały odcień, był to efekt spłukania się niebieskiej i fioletowej farby i pigmentu (tak miałam taką tęczę na włosach na studniówce), ale pomijając te fakty po 2/3 miesiącach ten intensywny kolor mi się zmył pozostawiając właśnie zielonkawy odcień. W zawirowaniach maturalnych i ze studiami nie miałam czasu na fryzjera, więc zaczęłam szukać innych rozwiązań i tak oto trafiłam na szampon od Delia, który działa przeciwko żółtemu odcieniowi włosów. Na początku nie wiedziałam czego się spodziewać, ale już po pierwszym zastosowaniu byłam mile zaskoczona. Szampon w miejscu zielonego odcienia pozostawił ładny blond, a tam gdzie miałam białe włosy to stworzył na nich ładny szary odcień, a z każdym myciem było lepiej. Zaletą szamponu jest też to, że zostawia włosy miękkie i odżywione. Polecam go wszystkim osobom, które miały włosy farbowane lub rozjaśniane bo szampon robi super robotę i do tego mimo swojego koloru (ciemny fiolet) nie brudzi ubrań ani wanny, bo łatwo się spłukuje.
Jeżeli chodzi o cenę to ja zapłaciłam w Rossmannie ok.16 zł, więc też cena jest przystępna.


Farbowaliście włosy? Jak dbacie o włosy po koloryzacji?
Jakie są wasze ulubione produkty?
Miłego!

You Might Also Like

2 komentarze

♥Dziękuję za komentarze to dla mnie motywacja! ♥
♥W miarę możliwości i czasu odwiedzam wszystkie linki pozostawione w komentarzach!♥

Subscribe